Whistleblower ordning

Et af Danmarks nemmeste og billigste whistleblow-systemer fra kun 3.990 kr pr år

Se priser nedenfor

Whistleblowerdirektivet forpligter private virksomheder med 50 eller flere ansatte til at etablere en whistleblowerordning, det vil sige kanaler og procedurer for indberetning af og opfølgning på lovovertrædelser.


Virksomheder med 50-249 ansatte har indtil 17. december 2023 til at etablere en whistleblowerordning og har desuden mulighed for at dele ressourcer med andre juridiske enheder i forbindelse med modtagelse af indberetninger og de eventuelle undersøgelser, der skal foretages.


Et af Danmarks nemmeste og billigste whistleblow-systemer


Vi hjælper med implementering af HRMEasy Whistleblower løsning - det super nemt og intuitivt at foretage indberetninger - et enkelt og brugervenligt interface, samt spørgsmål og hjælpetekster guider brugere igennem proceduren.  Hertil kommer både introduktionsfilm til medarbejderne samt whisleblowerpolitik og procedure



Systemet tilbyder som standard en indberetningsside, der tilpasses med jeres logo, farver, og beskrivelse. Det er også muligt at style en individuel side, så den passer 100% ind i f.eks. jeres intranet.


På systemets intuitive indberetningsformular, kan i vælge jeres egne kategorier, spørgsmål og hjælpetekster, eller bruge vores standard.


Systemet omfatter tillige et administrator modul, hvor kategorisering og videre behandling af indkomne sager foretages. Ved nye indberetninger kan systemet automatisk sende notifikation via e-mail, ligesom det er muligt at opsætte flow og opfølgnings datoer med notifikationer.


Leverandøren er ISAE3000 certificeret

Enkelt selskab:



 

Basis: 3.990,- pr år, incl. 1 administrator.

Opsætning og konfiguration:  995 kr

 

Premium: 4.999 kr pr år

Som Basis plus procedurer, politik samt explainer video til orientering af medarbejdere.

Opsætning og konfiguration: 1.995 -


Totalløsning: 10.000 kr år

Som Premium plus, drift, screening og kvalificering af indberetninger    

Opsætning og konfiguration:  1.995 kr


Alle priser eskl. moms

Koncernløsning


 



Basis: 10.000 kr/år inkl. 2 administratorer/koncern 

Opsætning og konfiguration: 1.995 -

 

Premium: 12.999 kr pr år

Som Basis plus procedurer, politik samt explainer video til orientering af medarbejdere 

Opsætning og konfiguration: 2.500 kr 


Totalløsning  fra 20.000 kr./år

Som Premium plus  drift, screening og kvalificering af indberetninger 

Opsætning og konfiguration:  3.500 kr

 

Alle priser eskl. moms

 
 
 
 

Kontakt os allerede idag


Udfyld kontaktformularen og vi vil give dig en hurtig tilbagemelding.